تردد دربند و دارآباد ممنوع است | بارش شدید باران ۹ بوستان را تعطیل کرد

مدیریت بحران تهران اعلام کرد: در پی بارش شدید باران، بوستان‌های نهج‌البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه ۵ امروز تعطیل هستند.
تردد دربند و دارآباد ممنوع است | بارش شدید باران ۹ بوستان را تعطیل کرد
کد خبر : ۷۵۸۴۹

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بارش شدید باران، از تعطیلی ۹ بوستان و محدودیت تردد در ۷ بوستان و مرکز تفریحی در پایتخت خبر داد و اعلام کرد: تردد در روددره‌های دربند و دارآباد نیز ممنوع است.

پدرام قودجانی در این باره گفت: در پی اعلام هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور، امروز احتمال وقوع سیل جدی است به همین دلیل برای حفظ جان شهروندان، تعدادی بوستان امروز تعطیل شدند.

وی افزود: بوستان‌های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه ۵ امروز تعطیل هستند.

رئیس مرکز هماهنگی عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: همچنین تردد در روددره‌های دربند و دارآباد نیز ممنوع است و افراد اجازه ورود به این مناطق را ندارند.

قودجانی با اشاره به ایجاد محدودیت تردد در چند بوستان دیگر گفت: همچنین در بوستان‌های جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش دره و رود دره فرحزاد و رود دره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه ۴ نیز محدودیت تردد اجرا خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با توجه به شرایط جوی از تردد‌های غیر ضرور طی روز آتی به ویژه در بوستان‌ها و در کنار مسیل‌ها و در نقاطی که سازه‌های ناپایدار دارند خودداری کرده و در صورت ضرورت ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر